2008-11-28_11-51-18
Servei de la Universitat de València

Salt 4 i pesudo-projecte

Doncs ahir, navegant per la gran xarxa vaig trobar que hi havia versió 4 de Salt. La versió 4 del salt sols va amb OpenOffice.org, i funciona tant en Windows com en Linux.
Jo desconeixia aquesta versió, i em pensava que no en volien traure més versions , però ha sigut una grata sorpresa veure que els meus impostos els inverteixen en alguna cosa més que Windows, que ja és difícil de trobar.
Així doncs, que em vaig disposar a provar-lo en Ubuntu 8.04 Hardy, i la sorpresa fou encara més grata, ja que la integració amb el OpenOffice.org és completa.
És pot obtindre tant per a Linux com per a Windows en la web del Salt 4.
Aquesta extensió per al OpenOffice.org m'ha fet recordar el pseudo-projecte que vaig començar a preparar per a la promoció interna, que al final no es va presentar.
Aquest projecte anava entre altres coses, de la implantació del OpenOffice.org en la Universitat.
Hi havia un màxim de 15 fulls, i moltes coses a dir.
Segurament haurà sigut la pèrdua de temps més inútil en els darrers mesos (i això que a perdre el temps tontament crec que em guanyen pocs), però almenys he tingut un tema per a aquest post, o ni això, que començava parlant del Salt 4.