2014-01-09_15-41-37
Servei de la Universitat de València

Els dies 5, 6 i 7 de febrer de 2014 se celebrarà a la Sala de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de València el 'I CONGRÉS INTERNACIONAL SEGURETAT, JUSTÍCIA I LLIBERTAT. PRIVACIÓ DE LLIBERTAT I DRETS HUMANS: LES ALTRES PRESONS', organitzat pel Títol Propi de Ciències de la Seguretat, l'Institut Universitari d'Investigació en Criminologia i Ciències Penals de la Universitat de València i l'Institut de Drets Humans de la Universitat de València, i que està reconegut amb 2 crèdits de lliure opció.

L'objectiu del Congrés es fixar la mirada en les distintes formes actuals de privació de llibertat i els problemes de respecte als Drets humans relacionats amb aquelles.

Tots els estudiants de la Universitat de València que esteu interessats en assistir-hi podeu inscriure-vos i obtenir més informació en: