2008-06-18_12-02-27
Servei de la Universitat de València

L'Institut de Criminologia guardonat amb el Premio a las buenas prácticas en Formación en Seguridad per AVADISE

L'Associació Valenciana de Directors de Seguretat ha premiat la tasca formativa de l'Institut U. de Criminologia i CC. Penals de la UVEG.

Este premi suposa un reconeiximent públic de la contribució que la tasca de l'Institut suposa en matèria de formació en Seguretat.

L'Institut imparteix des de la seua creació diversos cursos formatius en matèria de seguretat pública i privada, i imparteix des del propassat exercici acadèmic el seu Curs Superior de Directors de Seguretat, proporcionant una formació especialitzada que reuneix els coneiximents de professors universitaris i la experiència de reconeguts professionals del sector.

L'entrega del premi serà el propvinent dimarts 24 de juny; per a més informació visiteu la web d'AVADISE