2008-01-21_13-27-32

Imputada una menor per estafar 11.000 euros per internet

Marisa Rosaleny. La Guàrdia Civil ha imputat a una menor que des de Madrid ha pogut estafar a un elevat nombre de persones de tota Espanya més d'onze mil euros amb apostes per Internet, informa este Cos.

La menor va crear una pàgina web falsa en què els usuaris introduïen les dades de les seues targetes bancàries i el seu número de telèfon per a realitzar alguna operació de compra, cosa que mai s'aconseguia, però les dades aportades eren utilitzades per ella per a realitzar apostes de l'Estat 'online'.

Les perquisicions es van iniciar quan un veí de Luarca (Astúries) va denunciar davant de la Guàrdia Civil que havien sigut carregats en el seu compte prop de quatre mil euros en concepte d'apostes de l'Estat online (primitiva, bonoloto i altres) pagats amb la seua targeta bancària.

Els agents van contactar amb dos administracions de loteries, una de València i una altra de Madrid, els regents de la qual van manifestar que perquè una persona puga apostar online ha de registrar-se facilitant les seues dades personals, aportant entre altres el número de compte en què ingressar els premis que si és el cas hi haja.

Nombrosos moviments del compte de la jove, que van superar els onze mil euros, procedien de 'loteriasyapuestas.Com', premis d'apostes de l'Estat, de diverses administracions de loteries, per la qual cosa la Guàrdia Civil estima que el nombre de les persones afectades en tota Espanya pot ser molt elevat.

Així mateix, en el seu compte bancari estan reflectides retirades de diners en efectiu en quantitats superiors als nou mil euros així com compres efectuades en distints establiment, fetes efectives amb la seua targeta de crèdit.

Les diligències instruïdes per la Guàrdia Civil van ser entregades a l'autoritat judicial de Castropol.