2007-12-08_14-21-30

Integrades al catàleg de la Universitat més de 9.000 revistes electròniques

Més de 9.000 revistes electròniques han estat integrades al catàleg general de la Universitat. Fins ara les revistes electròniques estaven incloses només al catàleg específic. A partir d'ara es podrà accedir tant des del catàleg de revistes electròniques com des del catàleg Trobes, enllaçant directament des del corresponent registre bibliogràfic al text complet de l'article.

Es poden trobar totes les revistes electròniques editades per la Universitat de València. Es tracta d'un pas més en el procés d'integració dels recursos bibliogràfics que augmentarà la visibilitat i per tant l'ús dels recursos electrònics subscrits.

L'accés al catàleg és lliure des de qualsevol ordinador, però el text complet només serà visible des d'ordinadors connectats a la xarxa de la Universitat o des de fora accedint-hi mitjançant VPN.

Fuente: http://www.uv.es/~webuv/noticies/noticia.php?idnoticia=5913