2007-11-23_17-29-08

L'Associació d'Estudiants de Comunicació(AEC) convida a la mobilització dels estudiants disposats a actuar per millorar la nostra carrera

S'ha creat un col·lectiu d'estudiants de l'àrea de comunicació de la Universitat de València, amb el propòsit de MILLORAR LA SITUACIÓ ACTUAL DELS ESTUDIANTS DE PERIODISME I COMUNICACIÓ.. Aquesta és una associació independent ,pensada pels i per als estudiants de Periodisme i Comunicació Audiovisual.

Tots sabem quina és la realitat de les nostres carreres: horaris impossibles, falta d'hores de pràctiques, aules en soterranis,material inaccessible a l'alumnat, manca de projectes internacionals d'intercanvi i/o cooperació... Per aquest motiu, hem decidit organitzar-nos per treballar en un horitzó comú: OBTENIR UNA VEU EN ELS PRINCIPALS ÒRGANS UNIVERSITARIS ON ES DECIDEIXEN TOTS AQUELLS TEMES QUE ENS AFECTEN DIRECTAMENT per a que ES SOLUCIONE D'UNA VOLTA PER TOTES!

El col·lectiu demana la veu de tots els estudiants de comunicació i periodisme que tinguen alguna cosa que dir, així l'organització es troba oberta a qualsevol persona disposada a lluitar per una carrera i un futur més dignes.