2008-01-10_17-40-58

Ja sabeu tots que la televisió ha subordinat les nostres vides i ens ha fet girar al voltant d'ella. Ara mateix, acabe de referir-me a la seua expansió a l'altra gran -i idolatrada- pantalla de la casa: la de l'ordinador. Doncs bé, gràcies a nous sistemes de televisió -no farem publicitat al gran frankestein de la telefonia espanyola- ja és possible la navegació "internetera" per la tele del menjador, de la cuina... o de la nevera. Tot i que amb una velocitat molt menor i un sistema de navegació poc àgil, el fet ja és possible: la innovació ja està fet. I com sempre anem avançant en el camí de centralitzar totes les tasques dels aparells en un de sol: la tele vol ser ordinador; el mòbil vol ser càmera, el comandament del dvd vol ser-ho de la tele, del vídeo, de l'aparell de música i de l'aspiradora; la batidora vol ser consolador; etc. etc. etc.

Em repetisc, el nou "invent" està per millorar i, ara per ara, la navegació no resulta la cosa més pràctica del món. Però, fills meus, enfoqueu-ho, mentalment, de forma positiva: a falta de wii, bones son xorrades d'aquesta mena...