2007-11-28_15-09-48

Ahir, en classe, va eixir el tema de la futura universitat virtual de València (VIU en les seues sigles angleses). Sembla que la conselleria d'educació, la màxima responsable del nou invent, no ofereix massa informació al públic. De moment, a data de hui, en la pàgina web de la ja citada conselleria només incloia aquestes breus pinzellades al voltant del tema:

La Valentian International University (VIU) –Universitat Internacional Valenciana- És un projecte ambiciós i pioner en tot l'àmbit europeu que dotarà A la societat valenciana d'una nova ferramenta formativa de qualitat, innovadora i de marcat caràcter internacional. Principals característiques de la VIU:

Com podeu veure, no resultat massa detallista i sembla que, entre tanta parauleria barata i d'"avançada grandiloqüència", només puga haver-hi fum. No diré que ja els estaria bé de recolzar i millorar a les universitats valencianes existents perquè semblaria tendenciós. Tampoc no diré que ja estaria bé d'invertar-se parvallades privades i econòmicament-elitistes perquè seguiria semblant tendenciós. I, per supost, tampoc no acabaré dient que açò sona a floreta electoral (sinònim de fórmula 1, torre de la música, etc. etc.) perquè, rematadament, no quedaria cap dubte de que és tendenciós. A mi, mentre la Universitat Virtual no ens robe les sigles a la Universitat de València, tant me fa...